close

我也想和他一起墜落~啊~
第一次聽的時候,聽到第一句就麻了,整個沉迷
這首也是收錄在The Ultimate Collection是一首好像沒有發表過的歌

Fall Again (Demo) - Michael Jackson

-----------

Feels like a fire that burns in my heart

感覺像烈火燃燒著我的心

Every single moment that we spend apart

每當我們分開

I need you around for every day to start

我希望每一天的開始你能在我身旁

I haven’t left you alone

我不覺得你是孤單的

There’s something about you, I stare in your eyes

是有些關於你的事 我注視著你的眼神

And everything I’m looking for I seem to find

我找尋著我似乎需要關於你的所有事情

All this time away is killing me inside

這次的離去 讓我內心煎熬

I need your love in my life

我要你愛我一生

I wanna spend time till it ends

我要跟你共度所有時間直到末日

I wanna fall in you again

我要跟你一起墜落

Like we did when we first met

就像我們第一次相遇

I wanna fall with you again

我要跟你一起墜落

Ohhhh (etc.)

喔...

We fought in a battle, nobody one

我們過打仗 但沒人存活

And now we face a mountain to be overcome

我們面對著一座山等我們去克服

You can’t trun away, the past is said and done

你不能轉身離去 過去已成事實

I need us to carry on

我們要撐下去

I wanna spend time till it ends

我要跟你共度所有時間直到末日

I wanna fall with you again

我要跟你一起墜落

Like we did when we first met

就像我們第一次相遇

I wanna fall with you again

我要跟你一起墜落

la la la la la, whoa (etc.)

啦....

You’ll try everything you never thought would work before

你會試著去實行你從未思考過的事

When you live, when you love, and you give them your all

當你活著 愛著 你會試著付出所有

You can always give up some more

你可以放棄其中一些

Baby nothing means anything unless you’re here to share with me

寶貝 "空"就是意味著所有 直到你在這和我分享一切

I can breathe, I can bleed, I can die in my sleep

我可以呼吸 流血 在睡眠中死去

Cause you’re always there in my dreams

因為你總是在我夢裡出現

I wanna spend time till it ends

我要跟你共度所有時間直到末日

I wanna fall with you again

我要跟你一起墜落

Like we did when we first met

就像我們第一次相遇

I wanna fall with you again

我要跟你一起墜落

I wanna spend time till it ends

我要跟你共度所有時間直到末日

I wanna fall with you again

我要跟你一起墜落

Like we did when we first met

就像我們第一次相遇

I wanna fall with you again

我要跟你一起墜落

Ohh, la la la (etc.)
arrow
arrow
    全站熱搜

    Audreyjet 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()